sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Filmul "Hachiko"



Filmul "Hachiko"
Este filmul meu preferat si cred ca nu exista nici un om care sa ramina indiferent .Are foarte multe premii si sunt sigura ca multi din voi l-ati vizionat deja . Cu toate ca m-am uitat de 3 ori niciodata nu sa antamplat sa nu plang :( .Atinge la inima chiar si pe cei mai brutali oameni .Pentru mine mereu va ramane Nr 1.Poate fi vizionat pe acest link .

Subiect:
Este despre un caine care a fost gasit de un profesor de la o universitate . El deodata la indragit nu si familia sa deoarece domnul aproape uita de familie stand toata ziua cu Hachiko .La o gara feroviara unde cobora la ora 2 in fiecare zi profesorul cainele al astepta si cu toate ca drumul dintre casa si gara era destul de lung Haki nici o data nu antirzia.
Antr-o zi profesorul a decedat , patrupedul  nestiind a asteptat timp de 10 ani la gara cu toate ca era ploaie , zapada sau frig .

Este filmat pe baza reala . 
An realitate catelusul este din Japonia .El a asteptat la statia unde asi petrecea in fiecare zi stapinul pana a decedat .Dupa aceasta fapta eroica el era personajul pozitiv al multor carti pentru copii si i s-a facut in acel loc si o statuie .Dupa aceasta a atras atentie asupra acestui caz si regizorul filmului .



-Monumentul lui Hachiko din Japonia.













- Fotografie reala a cainelui















A vazut cineva din voi filmul ?Daca nu al gasiti , dar sunteti interesati spuneti-mi si  adaug linkul la postare . :*
Ma duc sa il mai vad deja a 4-a oara ca am chef de plans :d

4 comentarii:

  1. Din descrierea ta este un film foarte frumos, chiar as fi curoiasa sa il vad. Te rog pune link-ul.

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut si eu in urma cu un an si am plans in hohote la final :*

    RăspundețiȘtergere