miercuri, 30 ianuarie 2013

Manichiura :*

 Bunaa ...Am reveniit ;*
Am cautat cîte ceva despre manichiura pe internet .
Nici habar nu aveam ca acest hobby dateaza de 5000 de ani :0 .
Cred ca toţi ştiu că cea mai renumita e cea franţuzeasca .
Din latina înseamna mani-mîini si cure-ingrijire adica îngrijirea mîinilor . 
Dar scopul meu iniţial nu a fost de a va povesti istoria acestora , ci de a vă arăta cîteva metode .

1* Stiu ca manichiura de craciun nu deja aşa actuala , dar ideia îmi place mult şi aşa ca mi-am zis s-o public şi pe aceasta .Cred ca nu necesita explicaţii .




2*Manichiura Vellvet -pentru ea aveti nevoie de velvet .Eu mi-am luat de pe aliexpress si pot spune ca nu e foarte scump .Puteţi să-l găsiţi şi în magazine , dar eu cel putin nu am vazut .(nici nu am căutat =) Devin pufoase şi mooi .


3*Manichiura cu caviar - nu e asa superficial cum suna . "Caviarul" reprezinta defapt niste bilute simple. Puteţi umple unghia , dar puteti doar să le repartizati uniform .Mie nu îmi prea place cînd sunt în volum dar multor altor persoane le place . De acestea la fel puteţi găsi pe aliexpress . 




Sunt si multe allte idei interesante acest subiect va avea si partea 2 ,3 dar peste ceva timp . Voua care va place .
:*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :* :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*   :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :* :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*  :*
  :*
  






Un comentariu: