luni, 24 iunie 2013

Un nou stil de viata :D

Nu am fost de mult timp pe blog si am si un motiv. Am fost la bunica mea intr-un sat unde nu este totul atit de "compiuterizat" adica nu e computer , nu e Wifi si la TV abea mai prinde Pro TV-ul dar nu m-a atras atit de tare. Am profitat de ocazie si am trait cum se traia probabil un secol in urma :D. Acolo totul sau e din gradina , sau din coteţ :D Am indragit mult văcuţa si cele doua "fetiţe" ale ei :D
ok , nu acesta este subiectul despre care vroiam sa postez , ci sa va relatez despre noul meu stil de viata inspirat din vacanta pe care am avut-o. Nu am de gind sa-mi cumpar vaca sau gaini :D :D dar vreau sa traiesc mult mai sanatos .

Deci PROMIT ca de pe 1 iulie incep noul mod de a trai .
Daca am scris pe blog la sigur va fi asa .Am mai avut astă vara vo 3 noi inceputuri de viata dar simt ca ascesta va fi cu succes:D

*Deci am degind sa :
-Devin vegetariana apoi vegana
-Sa alerg in fiecare dimineata 45min-1h
-Sa maninc strict dupa un meniu , nu ciugulind cind trec pe linga bucatarie ( adica de peste 100 ori pe zi :b )
-Sa imi fac un program pe care sa-l respect.
-sa fiu mai buna cu oamenii si sa vad toate criticele ca pe niste glume de la care sa ma rid.

Sper sa-mi reuseasca :D Las mai jos o fotografie cu care sunt total deacord  :D
Apropo de cind am inceput sa slabesc aveam 63.6 kg (februarie) si acum am 58 . Scopul meu insa este 47 de kg  asta avind cam 176 cm .

Succes :D




2 comentarii:

  1. Ai grija sa nu te inbolnavesti. La inaltimea ta,47 de kg sunt foarte putine. Oricum, este foarte bine ca incerci sa traiesti sanatos si iti urez mult succes!

    RăspundețiȘtergere