vineri, 11 ianuarie 2013

4 Produse naturiste

1. An locul scrubului putem folosi faina de popusoi . Nu are un pret mare , in schimb efectul este cam acelasi ca al scruburilor . Pentru a putea s-o "rostogolim" pe fata trebuie sa fie pielea umeda .Eu am incercat de multe ori si sunt multumita :D



2.Extractul de galbenele pentru tratarea cosurilor.Este testata de mine si intr-o saptamana am scapat de toate , are petul de cam 3 lei  an sus deepinde de producator. La orce organizm reactioneaza diferit , adica la unii se trateaza mai repede la altii mai ancet , dar pot sa spun ca cate cazuri stiu eu la nimeni nu a usat pielea..



3.An toate cremele hidratante , care catifeleaza , inmoaie etc se antalneste an componenta glicerina .Luata de la farmacie sau plafar are acelasi efect , pretul ansa radical mai mic.Nu este o substanta tare uleioasa .Cred ca merita incercat pe maini , picioare .Nu cred ca se potiveste pentru fata ca sa nu devii reflector de lumini deoarece cum am spus mai devreme este putin uleioasa .


4.An foarte multe produse Avon am observat prezenta uleiului de argan (sampun , balsam , crema de fata etc) asa ca mi-am zis sa ancerc sa cumpar uleiul de argan aparte .Stiu ca se recomanda sa faci masaj cu el sar am sa ancerc si alte metode .


Acestea au fost , peste ceva timp am sa pun si partea a 2-a ? Va place subiectul? :*



2 comentarii: