sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Crema potrivita pentru tenul sensibil


Eu stiiu multi oameni care pe timp de iarna au nevoie de o crema hidratanta sau pur si simplu protectoare ,insa din cauza tenului supra sensibil nu pot gasi solutia potrivita .Am sa arat cateva produse care va ajuta an acest caz :


  1. Crema pentru copii - pretul lor nu este suuper mare , se gasesc la farmacii , magazine cu cosmetice sau supermarkete .Ea este potrivita deoarece ele mereu sunt hidratante testate dermatologic si antialergice .Deci eu cred ca pe timpul iernii sau atunci cand avem nevoie de ce sa nu le folosim . Majoritatea au o formula usurica si cu miros modest .
  2. Produsele farmaceutice - multe dintre produsele farmaceutice sunt testate dermatologic .Eu recomand produsele de la Elmiplant deoarece din cate am avut eu nici unul nu m-a dezamagit . Cu toate ca si la firme gen Avon Oriflame pot fi antalnite produse sub semnul "testat dermatologic" nu am avut niciodata ancredere an ele .
  3. Produsele recomandate de multi bloggeri - eu anainte sa cumpar un produs mereu anainte de a-l cumpara ma uit pe bloguri sau pe youtube la haulurile facute acestui produs . Daca toti al lauda de ce sa nu ancercam .

Voi ce solutie folositi :*
Enjoy )

Un comentariu:

  1. Eu folosesc un demachiant care hidrateaza si o crema cu galbenele de la Yves Rocher.

    RăspundețiȘtergere